Nasza szkoła została wdrożona do systemu Microsoft Office 365. Każdy z nauczycieli i każdy z uczniów ma konto na stronie https://www.office.com
Pierwsze logowanie będzie wymagało podania nowego hasła oraz podania dodatkowych informacji – numeru telefonu bądź dodatkowego adresu e-mail (w celu możliwości samodzielnego resetowania hasła) – instrukcja znajduje się w plikach do pobrania na dole strony.
Proszę zapisać sobie utworzone przez siebie hasło! - dobre hasło powinno zawierać małe i wielkie liery, cyfrę i znak specjalny (np.: @, &, !).
Będziemy głównie się opierać na aplikacjach (obie działają też na urządzeniach mobilnych):
Outlook – to elektroniczna poczta mailowa.
Teams – tam uczeń ma swoje lekcje, do każdej przypisani są: nauczyciel prowadzący oraz uczniowie danej klasy (z aplikacji można korzystać przez przeglądarkę internetową, można ją też zainstalować na komputerze i telefonie).
Pakiet Office - Word (edytor tekstu), Excel (arkusz kalkulacyjny), Power Point (prezentacje multimedialne).
One Drive - chmura internetowa.
Stworzony system ma na celu ułatwić kontakt nauczyciel - uczeń.