Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Pomoc

W razie problemu z zalogowaniem proszę napisać maila (z opisem i zdjęciem ekranu w trakcie błędnego logowania) na adres agnieszka.pawlak@spciechocin.onmicrosoft.com

 

Najczęstsze problemy/pytania:

  • Jeżeli w trakcie logowania pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono konta z taką nazwą użytkownika. Wprowadź inną nazwę użytkownika lub uzyskaj nowe konto Microsoft" – to znaczy, że źle został wpisany adres mailowy (najczęściej jest to literówka w słowie onmicrosoft lub wpisanie dodatkowej kropki, albo jej brak)
  • W przypadku gdy nie pamięta się loginu (adresu mailowego), proszę o kontakt do wychowawcy.
  • Dlaczego w czasie pierwszego logowania muszę podać nr telefonu bądź drugi adres mailowy? : Potrzebne to jest aby mieć możliwość samodzielnego odzyskiwania hasła.
  • Jeżeli nie pamięta się hasła, w trakcie logowania należy kliknąć Nie pamiętam hasła i postępować zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie.
Data dodania: 2020-10-22 16:30:54
Data edycji: 2020-10-25 16:37:57
Ilość wyświetleń: 657

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Każdy rodzący się człowiek ma dla siebie osobną gwiazdę na niebie, która mu świeci, pokiela (dokąd) żyje."

Oskar Kolberg
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej